Balony z helem z hasłami reklamowymi

Balony z helem
Balony z helem

Gadżety reklamowe pełnią bardzo istotną rolę we współczesnych działaniach marketingowych. Są wykorzystywane przez zdecydowaną większość firm o zasięgu ogólnokrajowym. Tym bardziej, że poza walorami czysto wizualnymi, dzięki którym przyciągają uwagę potencjalnych klientów, można na nich umieszczać hasła reklamowe. Idealnie nadają się do tego balony. Są to przedmioty powszechnie znane i lubiane, poza tym też mają powierzchnię odpowiednią do umieszczenia nadruku oraz hasła. Jakie hasła są najpopularniejsze na balonach reklamowych?

Przede wszystkim hasła te powinny w skrótowej wersji przedstawiać daną markę, jej cele, strategie, wizję, ofertę, itp. Wersja skrótowa oznacza, że hasło to powinno być streszczone do jednego zdania. Wówczas najpewniej przemówi do potencjalnych klientów. W innym przypadku mogą to być hasła o treści bardziej ogólnej, nie nawiązującej wprost do oferty, ale opisującej firmę jako organizację działającą na korzyść klientów lub w imię innych wartości, np. ochrony środowiska, itp.

Balony z helem (najpopularniejsza odmiana balonów ze względu na fakt ich stałego unoszenia się w powietrzu), jak wspomniano, posiadają odpowiednią powierzchnię do wyeksponowania silnie przemawiającego do ludzi hasła. Aby uzasadnić tezę, warto posłużyć się przykładami.

Obok loga danej firmy, którego umieszczenie jest nieodzowne, może pojawić się np. stwierdzenie: „nasza firma poszerza horyzonty” (przykład hasła ogólnego) lub „nasze wyroby są najwyższej jakości” (hasło odwołujące się wprost do oferty).

W innym przypadku balony z helem mogą nosić hasła przyciągające uwagę ze względu na atrakcyjność, np. rozbawiające, rymujące się, itp. Hasła te mogą również nawiązywać do znanych przysłów, promować konkretne idee lub wartości, itp. Szczególnie jeśli idee i wartości te pozostają w zgodzie z profilem działalności firmy.

Celem hasła, jakie noszą balony z helem, nie jest szczegółowa prezentacja firmy, a jedynie zachęcenie potencjalnych klientów do zainteresowania się daną marką. Dlatego hasło to powinno być skonstruowane w sposób przemyślany.